sobota 31. srpna 2013

Recenze - Balea - tělová emulze kokos & květ tiaré

Pěknou sobotu,

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na, dle mého, tu nejvoňavější věc co mám doma, Tělovou emulzi s kokosem a květem tiaré od Baley.

Tuto tělovou emulzi jsem si pořídila hlavně kvůli vůni, nějaké extra účinky jsem nečekala a ani nepotřebovala. Doma mám z této řady také šampon a kondicionér a chtěla jsem právě něco u čeho mi ta vůně vydrží déle, než u mytí hlavy a toho jsem se i dočkala.




Nejprve tedy k té vůni.  Voní opravdu božsky, připomíná mi to nějakou kokosovou zmrzlinu s kapkou něčeho (asi té tiaté), vůně bohužel neumím moc popisovat, každopádně si to běžte do DM alespoň očichat, stojí vám to za to.. 
Balení je klasické jako u balea emulzí, design (v mé oblíbené barvě) je příjemný.
Samotný produkt není podle mého příliš vhodný pro ty z vás se suchou pokožkou, protože pokud hledáte něco extra hutného a výživného, toto opravdu nebude to pravé ořechové. Emulze má spíše řidší konzistenci, snadno se rozmazává, rychle se vstřebává, navíc ta vůně na pokožce zůstene opravdu dlouho. Pro normální pokožku je to dostačující hydratace, Přes léto (i podzim) to je pro mě ideál, v zimě ho ale asi vyměním za nějaké hutnější máslo. 
Koupila jsem ho za 42 Kč a obsah balení je 200ml.


Já jsem s toto emulzí spokojená, dělá to, co já momentálně potřebuji a ta vůně … Už nemusím více dodávat. Plný počet mašlí !



a co vy a váš nejvoňavější produkt ? Máte zkušenost s touto, nebo jinou, balea emulzí ?

1 komentář:

Děkuji moc za komentáře, moc si jich vážím ♥