pátek 6. září 2013

Recenze - Wella - Wellaflex volume hairspray - Strong hold

Pěknou slunečnou sobotu,

Dnes tu pro vás mám recenzi na lak od welly, který jsem si pořídila na základě kladných recenzí na omlazení.
Já, jakožto majitelka nepoddajné patky, musím mít lak neustále doma. Neustále hledám ten svůj lak, který by splňoval následující kritéria: zafixoval účes na min. 8 hodin
, neslepoval, netvořil tzv. krustu, snadno se vyčesával a nezbavoval vlasy lesku. Takový lak se mi zatím, bohužel, najít nepodařilo, ale tento wellaflex se mu opravdu dost přiblížil!



Tento lak jsem si, tedy kopila v objemové verzi se stupněm fixace 3, protože jsem se bála, že by stupeň 4 mohl slepovat. Lak má příjemný aplikátor, který se snadno zmáčkne a rozptýlí laku tak akorát, aby vlasy neslepoval. Lak vlasy nezatíží tudíž jim dodá i objem, nezbaví je přirozeného lesku, snadno se vyčesává, netvoří krustu, ale bohužel  vlasy zafixuje maximálně na 6 hodin, což je pro mě málo. Co je pro mě ale plus je balení bez víčka, které stejnak dříve nebo později někde ztratím.
Shrnuto, když by vydržel o pár hodin déle byl by to ideál…  Až toto balení dodělám, zkusím stupeň 4 a budu doufat, že bude mít stejné vlastnosti jako tento, jen místo 6 hodin vydrží alespoň těch 8.


Sečteno, podtrženo lak si vybojoval 4 mašle z 5!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za komentáře, moc si jich vážím ♥