čtvrtek 17. října 2013

Jewelry Haul, aneb splněné přání

Pěknou středu,

dnes vám přináším menší jewelry haul z Claire´s, kde jsem si koupila dva náhrdelníky z kterých mám ohromnou radost.


Původně jsem neměla v plánu nic kupovat, ale když jsem spatřila Tmavě modrý "bubble" náhrdelník, bylo jasno že ho zkrátka musím mít. Tento náhrdelník sháním minimálně od začátku prázdnin, ale pokaždé jsem je našla pouze na zahraničních e-shopech, což není můj oblíbený styl nakupování.
Cena tohoto mého miláčka je 419 Kč což bych normálně za bižuterii nebyla ochotná dát, ale zabijte mě, to opravdu nešlo a já jsem nyní strašně šťastný člověk. Takže pokud také, jste takoví blázen jako já, sháníte tento náhrdelník, v Claire´s ho naleznete ve třech barvách - červené, černé a tmavě modré.

Jako druhý jsem si do košíčku přihodila i momentálně dost populární, zlatý řetěz, který byl zlevněný z 359 Kč na 80 Kč, no uznejte že jsem ho tam nemohla nechat i kvůli tomu že podobné řetězy jsem viděla za 200 Korun a více.


Doufám že jsem někomu dala typ a pomohla mu s hledáním.
Zároveň se vás chci zeptat zdali vás podobné hauly baví a jestli by jste jich uvítali i více ?

3 komentáře:

  1. krásně si pořídila, 400 bych asi za náhrdelník nedala, ale nikdy to nekritizuju, protože zas někdo by nedal tolik za kosmetiku, kolik dám já :-). a určitě mě takové posty baví!:-)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já normálně také ne, ale zkrátka jsem neodolala :D
      jsem ráda že tě takové články baví, protože já je také ráda píši :)

      Vymazat
  2. Claire´s prostě nejde nemilovat, vždycky tam mají tolik nádherných věcí, že bych jim vykoupila prodejnu. :D A ten první náhrdelník je opravdu nádherný, 400 je tedy docela dost, ale pravděpodobně bych o tom taky minimálně uvažovala. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentáře, moc si jich vážím ♥