čtvrtek 19. prosince 2013

Předvánoční haul

Nádhernou středu,

vánoce už se opravdu kvapem blíží, já už mám dárky nakoupené a tak jsem si řekla že vyrazím pro nějaký ten dárek i pro sebe. Tedy řeknu vám v sobotu vyrazit na nákupy a ke všemu takto před vánoci, to je hotová sebevražda, jak pro mě, tak i pro mě blízko se pohybující a obtěžující lidi..Ne samozřejmě já své emoce ovládat umím, na rozdíl od pár individuí co jsem při nakupování zahlédla .. Chápu že je všude strašné pozdvižení a vy se stresujete že vám vyprodali ponožky pro dědu, ale o tom svátky nejsou a lidi by neměli zapomínat že jsou lidmi!
Tím bych zakončila můj těžce melancholický úvod a přešla k věci. Měla jsem to štěstí že jsem všude narážela na slevy a různé akce a tak ani má peněženka tolik slz uronit nemusela (pro tentokrát :D).


Jako první jsem, jak jinak, zašla do Rossmannu, kdo můj blog čtete určitě víte že je to má oblíbená drogerie.
V minulém haulu jsem psala o omylu s řasenkou co se zdál jako přínosný omyl, ale bohužel jakmile řasenka začala vysychat už jsem takového efektu, co od řasenky čekám nedocílila a pro to jsem jako první do košíku hodila (tentokrát už opravdu, třikrát jsem to kontrolovala) mou absolutně nejoblíbenější řasenku diamante od gabrielly salvete a když jsem zjistila že stále platí akce (jakýkoli lak od GS k jakékoli řasence od GS zdarma), tak k ní bez váhání putoval lak ze STARS kolekce v odstínu 17- Eleganza , na který jsem měla už chvíli spadeno.
Řasenka byla navíc ve slevě za 169 Kč!




Ano i já jsem podlehla vlně která se nazývá liquid metal od catrice, ale upřímně kdo této nádheře může odolat? Já jsem si vybrala odstín 070 - Gold Leaf Me, který je naprosto nádherný metalický, khaki odstín se zlatavými a našedlými odlesky, zkrátka uznejte že tomu se jednoznačně nedá odolat!
Stíny jsem koupila za 104 Kč




Jako poslední jsem přidala dvoufázový odličovač od Mixy, toto je mé druhé balení a je to můj naprostý favorit mezi dvoufázovými odličovadly, ale více se o něm dočtete v recenzi, takže nebudu předbíhat..
Odličovač mě stál něco kolem 80Kč



Na všechny kosmetické produkty určitě plánuji samostatnou recenzi a lak určitě uvidíte v nějakém NOTD.

Jako další jsem šla do dalšího mého oblíbeného obchodu, tentokrát už ne s kosmetikou, ale s oblečením a doplňky a to, Tally weijl, kde měli akci na bižuterii - vezmi 2 a levnější je zdarma.
Já jsem si zde vybrala tyto kouzelné prstýnky, které jsou určeny ne jako klasické prstýnky na konec prstu, ale na první kloub prstu, lépe to vysvětlit neumím, ale určitě to všichni znáte. Já mám ale opravdu velmi hubené prsty a tak některé nosím jako klasické prstýnky - ty s kříži a ten s ostny.
druhou věc jsem vzala kamarádce, kterou jí ještě přidám k dárku co už pro ní mám, ale tu vám bohužel neukážu, je to překvapení a navíc je to už zabalené..
set prstýnků mě přišel na cca 80 Kč



Jako poslední jsem navštívila H&M (nezdá se vám že poslední dobou vcelku o dost zdražilo)
zde jsem jak jinak než ve slevách pořídila černobílé pruhované leginy za 200Kč, dle mého je to geniální kousek a když se správně zkombinují vypadají opravdu moc pěkně. Já jsem nad nimi už dlouho přemýšlela a nyní když jsem je uviděla se svítivou slevovou visačkou byly moje!



Tento zdánlivě obyčejný šedý svetr mi hned padl do oka právě svými třpytivými detaily na ramenou, mimo ně má také velmi zajímavý střih vzadu je delší, vepředu je o něco kratší a po stranách se díky tomuto střihu mírně nabírá, což působí velmi pěkně. Co je také velmi pěkné je cena, po slevě stál 400 Kč




u výprodejového stojanu s bižuterií jsem si hned z dálky všimla tohoto trojitého, stříbrného řetízku s trojúhelníčky, za 70 Kč, byl poslední a já ho tam zkrátka nemohla nechat.



Dále mě jakožto bižuteriového maniaka nenechal tento stojan chladnou a tak dlouho jsem se tam přehrabovala až jsem našla tento nádherný, stříbrný, dlouhý řetízek s jakýmsi hrotem z tyrkysu, který se mi líbil už před slevou, ale 130 Kč ta takový kousek kamínku se mi dávat nechtělo, nyní byl zlevněn na 30Kč a to už jsem zkrátka neodolala ! Těchto řetízků tam měli minimálně 20 spletených v sobě, (já jsem se samozřejmě, s odhodláním, snažila jeden vymotat, marně) nakonec jsem tedy byla opravdu nadšená když jsem našla jeden neporušený, úplně vzadu zastrčený, kdo hledá najde!



Nakonec jsem opravdu nelitovala, lidí bylo sice všude mraky, ale já jsem nakoupila opravdu vše co jsem potřebovala a pár věcí navíc. Jsem opravdu moc spokojená.. :)

A co vy necháváte se strhnou vlnou shonu, nebo si svátky užíváte v klidu a míru? Jste také takoví Bižuteriový maniaci jako já a čím jste si v poslední době udělali radost vy ?

15 komentářů:

  1. úžasné věci, moc se mi líbí hlavně ty oční stíny a legíny <3

    OdpovědětVymazat
  2. Great haul. Love everything. The necklace is gorgeous, the sweater so chic, the nail polish is awesome.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  3. Ten lak má nádhernou barvu:))

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten lak je dokonalý a o tej akcii v Tally som vedela, tiež som im to tam vybrakovala :D
    http://dolcemejsy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentáře, moc si jich vážím ♥