čtvrtek 9. května 2013

I love drugstore makeup TAG/Aneb první TAGovka tohoto blogu


Mám tu pro vás tento tag, který jsem četla u Rendy z ordinary life moc se mi zalíbil tak mě napadlo že ho také udělám :)

1. oblíbená značka drogérkové kosmetiky ?

to je těžké nejoblíbenější jako celek .. Asi maybelline a Catrice

2. oblíbený produkt na oči/obličej/tvář/rty ?

Oči : rozhodně řasenka Gabriella salvete Dinamite a Maybelline Color attoo
Obličej : make up Match perfection od Rimmel
tvář : bronzer Smooth skin od NYC
rty : rtěnka od Dermacol lip seduction v odstínu 07 a Rimmel kate moss rtěnka 03

3. nejméně oblíbený produkt ?

řasenka on NYC Big bold - mé řasy doslova slepí do tří "špiček" ..

4. jaký je podle tebe výhodný nákup produktů z drogerie ?

tak asi všeobecně essence je velmi levná kosmetika a dají se zde najít i velmi kvalitní produkty

5. produkt který je podle tebe předražený ?

produkt .. No asi celkově Loreal a Astor mi přijdou na drogerku dost předražené..

6. ukaž nám nějaké dvojníky (dupes) dražších produktů ?

vím že je jich asi hodně ale já si vybavuji jen že bronzer on NYC (smooth skin) by měl být údajně dupe Guerlain Terracota bronzeru

7. produkt kolem kterého je často humbuk a který za to nestojí ?

u nás v čechách jedině řasenka sexy curves od Rimmel už je to sice dlouho co se o ní všchni zajímaly a vím že řasenka je jedna z nejidividuálnější z věcí, ale pro mě je naprosto otřesná ! ale v zahraničí rozhodně baby lips (maybelline)

A jak jste na tom vy a kosmetika z drogerie ? Budete v tomto tagu pokračovat ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za komentáře, moc si jich vážím ♥