čtvrtek 9. května 2013

Balíček tělové kosmetiky M&S



pěkné odpoledne přeji ..

Dnes budu psát recenzi na nedávno koupený balíček tělové kosmetiky od M&S.
už nějakou dobu jsem uvažovala nad koupí nějakého toho tělového másla z M&S , ale stále jsem nějak váhala…
Nyní když jsem měla cestu na Anděl tak jsem se šla podívat i do Makse&Spencera a uviděla tyto balíčky - mají různé varianty - mě na 100% vyhovuje tato ! Chtěla jsem vanilkové, kokosové nebo čokoládové tělové máslo a tady je mám ! Tedy kromě toho čokoládového , ale to hravě nahradil sprchoví gel s vůní citrusů..

Nyní přejdu rovnou k věci:




Celí balíček je moc pěkný nejen po vizuální stránce ale také i jeho obsahem …
stojí 299 Kč což je velmi přijatelné :)




Po rozbalení jsem hned sáhla po tělovém másle ingredients s vůní Vanilkového cukru… Možná to někomu bude připadat divné, ale voní naprosto božsky! Já tyhle slaďoučké vůně přímo zbožňuji :)
Máslo je lehce nažloutlé konzistencí je hutnější (jako každé tělové máslo) krásně se roztírá a netvoří takový ten "film" na pokožce, pleť je po něm krásně hydratovaná a hebká … Celkově je moc příjemné a táák krásně voní :)
200ml

nemohu dát jiné hodnocení než 5z5 mašlí!






Dále tu máme kokosové máslo ingredients jeho vůni vás popisovat nemůžu protože to jako u jeho vanilkové sestry nelze … Zkrátka pro mě jakožto milovníka sladkých vůní je tato vůně dokonalá!
Toto máslo je bílé a připadá mi o něco hutnější než to vanilkové nicméně se stejně krásně roztírá a má stejné vlastnosti jako jeho sestřička :)
200ml
z toho plyne 5z5 mašlí !






a dostáváme se k poslední věci tohoto balíčku a tou je sprchoví gel esentialextracts s vůní citrusů (na obalu je sice grapefruitů, ale mě to voní po citrusech) na sprchovém gelu toho moc popisovat nejde (nebo alespoň mě ne) gel nevysušuje pokožku a je příjemný … Po koupeli pokožka stále nádherně voní ..
250 ml
nemám co vytknout 5z5 mašlí






celkem dávám balíčku plný počet mašlí :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za komentáře, moc si jich vážím ♥