čtvrtek 9. května 2013

Úvod


Velké Ahoj všem :)

dnes (9.5.13) se narodil byl přesunut z jiné adresy (blog.cz) tento blog o kosmetice , Módě a tak podobně ..
na úvod to je asi vše co potřebujete vědět ;)
až se blog pořádně rozjede tak s vše vyvrbí a sami uvidíte ..
Jen chci dodat že spolu s blogem přesouvám i články.

.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

Ve světě blogování nejsem úplný začátečník dalo by se říct že jsem dost pokročilá blogerka :D .. toto je můj v přepočtu asi 20 blog (a to nepočítám všechny ..) každý úplně o něčem jiném .. o tom co mě zrovna v tu danou chvíli bavilo .. nejčastěji se z toho ale staly tzv. "mixy" (vše co vidím a zdá se mi zajímavé hned plácnu bez rozmyslu na blog) a to je to nejhorší co většinu mích blogů dostalo .. pár těch oblíbeních stále mám ale ty "zplácaniny" jsou sice také na internetu (nechtějí se mi mazat protože mi také dalo práci vše vybudovat atd..) , ale už jen tak .. někdy z nudy se podívám jak na tom jsou jestli ještě někdo sem tam přijde se na blogy podívat ale to jen vážně zřídka ..

* ou jsem se dost rozepsala o jiných stránkách a o tomto blogu jsem napsala sotva dva řádky :D .. no to jsem celá já vždy odbočím a rozepíšu se .. *

.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

O mě se toho bzry dozvíte více v článku jen a pouze o mé maličkosti ;D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za komentáře, moc si jich vážím ♥