čtvrtek 9. května 2013

Něco málo o autorce ..


tak na začátek jak už jste si mohli odvodit od názvu blogu jsem blázen do kosmetiky,nakupování a všeho kolem módy ..
Jaká jsem zjistíte v článcích , jak je píšu atp ..
pokud se vám blog a moje články líbí budu strašně ráda za komentáře jediné co opravdu nesnáším jsou hrubé komentáře jak už na blog,článek nebo na mojí osobu - pokud se vám blog nelíbí nečtěte ho (jak jednoduché) a nemusíte to dávat najevo hrubými komentáři a kazit tak chuť mě tak i čtenářům ..
Videa zatím v plánu nemám možná časem a také podle toho jak bude blog navštěvovaný ..
kontakt na mě najdete v menu a také tady :

my.turquoise.world.of.cosmetic @gmail.com - budu ráda když mi sem napíšete co by jste chtěli udělat za článek atp..
facebook - ten je nový tak ať přibývají faoušci :)

není to osobní kontakt ten uveřejňovat nebudu.

tak to by pro začátek stačilo a od teď už se můžete těšit na záživnější články a né tyto informační ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za komentáře, moc si jich vážím ♥