pondělí 3. června 2013

Souboj bází : Makeup Academy vs Artdeco

Pěkný pondělní večer,
Na úvod bych se chtěla omluvit za menší pauzu kvůli škole určitě to všichni znáte ..
Nicméně připravila jsem si pro vás takový souboj mích dvou nejoblíbenějších bází pod oční stíny.


Jako první tu mám bázi od Artdeco (později jen AD),
Báze je hutnější a o kapku hůře se roztírá, je krémové barvy, ale na oku téměř zprůhlední, má v sobě třpytky a lehký shimmer což moc neupřednostňuji. Výdrž je zde velmi dobrá i když použiji levnější stíny, bez hnutí mi  s ní stíny vydrží až 10 hodin !
Balení:
je kalíškové a pro mě je praktičtější než u MUA - to má, ale každý jinak - vyhovuje mi proto že do něj vidím a vím kolik mi ještě zbývá a lépe s mi báze nabírá než u MUA a je super malinké.

proti ní je tu báze od Makeup Academy (později jen MUA),
konzistence je taková krémová a tekutější než AD , tudíž se i lépe roztírá. Barvu má světloučkou tělovou která po důkladném rozetření, také téměř zprůhlední. Velké plus si u mě získala hlavně kvůli tomu že je matná - žádné třpytky ani shimmer. Výdrž je zde bohužel slabší, po 6 hodinách se stíny začínají slévat.
Balení:
připomínající tenkou a menší řasenku. Je černé a vadí mi že nevidím kolik tam ještě báze je.
Aplikátor je takový ten co najdete ve většině lesků. Balení je jako u AD velmi skladné.


K testování jsem použila paletku Undressed od MUA a to černý a tělový stín.
nyní tedy k samotnému testu :
barvy na obou bázích vynikají prakticky stejně, nicméně (na fotce to není tak dobře vidět) na MUA vyniknou o chlup lépe. Zato, ale na MUA stíny maličko "žmolkatí" .



první zátěžový test - přetření suchou štětičou do ucha (nevím jak to nazýváte vy):
AD: zde se tělový stín prakticky nehnul a černý stín se maličko rozmazal.
MUA: zde se tělový stín nepatrně rozmazal a černý o třošku více.
VERDIKT: nemůžu si pomoci ale zde to je remíza.





drůhý a poslední zátěžový test - přetření mokrým tampónkem :
AD: zde se stíny drží opravdu obstojně..  Tělový stín se skoro ani nehnul a černý se sice rozmazal ale stále drží.
MUA: zde je to o něco horší.. Tělový stín prakticky zmizel a černý se nepěkně rozmazal a vytvořil nepěkné šmouhy.
VERDIKT : zde to je snad jasné AD vyhrává.





Závěr :





Celkem tedy vítezí báze od Artdeco !
To, ale jak sami vidíte ne s tak velkým předstihem a MUA rozhodně není k zahození a budu jí používat i nadále..


a co vy a vaše oblíbená báze a zvítězil váš favorit ?

4 komentáře:

  1. To je docela dobrá výdrž! Hodily by se mi obě :-) Já mám bázi Dermacol a Too faced, ale ani jedna nevydrží moc :-(

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  2. ja osobne by som asi brala Makeup Academy.. príde mi to take viac cute .. aj keď nemá lepšiu výdrž :)
    ----------
    Larys ~ little-pengu.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. S tím jsi si dala pořádnou práci,že?:)Pěkná recenze jinak.

    OdpovědětVymazat
  4. užitočná review, Artdeco je super značka.

    Veľmi sa poteším ak mrkneš aj na môj blog :) http://beautyandstyleupdate.blogspot.sk/

    pekný dnik!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentáře, moc si jich vážím ♥