úterý 11. června 2013

Recenze - Kérastase Elixir ultime

Krásný úterní večer,
tak jsem tu opět po menší pauzičce za kterou se omlouvám..
Vzhledem k tomu že články byly spíše nepravidelné než pravidelné tak jsem si v tom udělala jakýsi systém a doufám že mi pomůže aby zde bylo stále co ke čtení.

Nyní, ale zpět k tématu a tím je Kérastase elixir ultime.
Na začátek bych chtěla napsat něco o názvu .. Já osobně nechápu proč mezi "elixir" a  "ultime" je tak výrazné "K" ? Někoho (mě) to může zmást a z "ultime" udělá "kultime". Jasné chápu že výrobce chce poukázat na svoji značku, ale zkrátka si nemohli vybrat lepší místo..



Těď už, ale dost o názvu a přejdu konečně k věci.
Nejprve tedy obal.
Ten je nejen velmi luxusně vypadající, ale také praktický. Život vám usnadní pumpička, která vám "vyplivne" potřebné množství produktu a nemusíte se obávat že budete mít plnou vanu oleje.
Pro mě je také velmi užitečné že je obal průsvitný a tak vidím kolik mi ještě oleje zbývá.


Samotný obsah je čirý olej s neuvěřitelnou vůní kterou bohužel neumím popsat .. Cítím v tom nějaké exotické cosi asi květinu ?
Kérastase slibuje :
• hebkost a zjemění vlasů
• ochránění před vnějšími vlivy
• lesk vlasů
• regenerace a posílení

Sice nepoznám jestli mi vlasy ochrání před vnějšími vlivy, ale jinak musím naprosto souhlasit !
Po použití mám konečky opravdu jemné, lesklejší a vypadají zregenerovaně.
Olejíček používám po umytí vlasů když jsou ještě vlhké do konečků nebo během dne když cítím že jsou konečky suché.
Cena je bohužel trošku vyšší, ale za tento zázrak mi ty peníze stojí .
Cena se pohybuje kolem 600 Kč


Zkrátka je to jeden z mích svatých grálů a mohu ho jen doporučit..
jak jinak než 5 z 5 mašlí .



a co vy máte z tímto olejem zkušenost ? Nebo máte nějaký jiný na který si nenecháte sáhnout ?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za komentáře, moc si jich vážím ♥